poniedziałek, 15 lipca 2013

Moooo! /krowa smętnie robi muuu

Ive finished my 15 mm haystacks. They are really simple sculpts, lets say crude, but they will do as battlefield filler. And Ive finished first two bases of ..cows.. Ive got few cows few years ago as target to alien mutilation and non combatants in rural battlefields :> I feel that I did not do them justice.
This is intermission blog post before return to Bulanda for some scifi 15s :) So stay sharp :)

Pomalowałem moje szybkie stogi siana. Są dość proste, ale po pomalowaniu z pewnego dystansu wyglądają Ok. Do tego dwie podstawki krów rasy Fryzyjsko Holsztyńskiej które mają być celem najazdu kosmitów i zapychaczem na wiejskim polu bitwy. jakoś nie jestem z nich w 100% zadowolony. Tak czy sie kto wstęp do powrotu na Bulande do kosmicznych 15 stek :>

5 komentarzy:

  1. Widziałem też kiedyś fajne stogi. Pagórek z gsu oklejony posypką trawiastą (mieszanka w różnych odcieniach). Mnie się podobały bo lubię realizm. Tu możesz dać filtr z zielonoszarej farby i po bólu.

    OdpowiedzUsuń
  2. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8d/Romanian_hay.jpg

    To mój cel mniej więcej.

    I nie doszedłem jakiego koloru użyć :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks Chris.
    Unfortunately not many details are visible on the miniatures and much less after my Friessian-holstein paintjob. next try will be with better miniatures of cows :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kolorami musisz zrobić próby. Zależy też jakie chcesz mieć siano. Świeże -więcej zielonego, mocniej podsuszone-więcej piaskowego, stare- do piaskowego dodajesz więcej szarości. Chyba najlepiej jasny kolor bazowy plus wash-devlan mud czy jak tam on się teraz nazywa.
    Dobrze, że chociaż fotki w sieci są, bo na żywo co raz trudniej takie stogi zobaczyć...;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...